Thursday, June 2, 2011

Siapa Bohong Siapa Benar? Kickdeffela Cabar Husam Musa Jalani Ujian Poligraf

Siapa Bohong Siapa Benar? Kickdeffela Cabar Husam Musa Jalani Ujian Poligraf

Friday, June 3, 2011

GetahSkrap sokong dengan kenyataan Hussam Musa waktu isu Ujian Poligraf Video Seks Anwar dan kini GetahSkrap tuntut agar Hussam Musa menjalani Ujian Poligraf bersama sama dengan Kickdeffela bagi membuktikan bahawa Hussam Musa bercakap benar ataupun Kickdeffela bercakap benar.

Takkan lah Hussam Musa hanya boleh bagi cadangan sahaja kepada Anwar Ibrahim tetapi untuk dirinya sendiri beliau Takut? Nak takut apa kalau tak salah?

Kami para Blogger dedahkan Hussam Musa membayar Blogger Kickdeffela sebanyak RM300 Ribu dan Hussam Menafikan dakwaan tersebut dan kemudiannya Blogger Kickdeffela menyatakan dalam sidang media bahawa telah menerima bayaran dari Hussam Musa sebanyak RM350 Ribu dan seterusnya Hussam Musa menafikannya.

Siapa yang betul ni? Kami Para Blogger yang mendedahkan isu ini atau Hussam Musa Calon Naib Presiden PAS atau Blogger Kickdeffela?

Jika Takut Pada Risiko Usah Bicara Soal Perjuangan so kalau Hussam Musa anak Jantan maka sahut Cabaran Kami buat Ujian Poligraf!!! Kickdeffela juga wajib melakukannya dan jika perlu kita akan Heret sekali penghantar Wang Utusan Dari Hussam si Azman Bukit Marak menjalani ujian Poligraf.

Psssttt...Hussam Musa berani ke nak hadapi Mesin Poligraf? sama macam Anwar Brahim jugak le ni.

Lagi Menarik KLIK DI SINI

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM 4 PENJURU
KLIK DI SINI

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment