Monday, November 21, 2011

cerita merapuku

Hai,sumer rakan2 .....cihat kah anda,sebelum anda tercekek...hahhahaha...opsss gurau jerk....bagilah can saya nak merapu sedikit ye.........
salam perkenalan dari saya jika anda masih blum mengenali saya....
hurm by the way ish campur bahase omputih pulak.........
nie nak share sikit ngn korang kat luar sana tue....yg membaca blog puteri nie...i kan cinderella dah tentu macam puteri kan ...tue sume angan-angan je...tak salahkan kalau berangan tahap gaban...........buat pakcik2 atok,mamu,abang errrrrrrr x penah pulak nak panggil abang....getik rasanya...hahhaha kalau nak kenal saya dengan lebih rapat ag tunggu saya update....lg ye.........tatata..kim salam sayang,windu,tahap ultraman taro yang tlg tengokkan bintang di langit untuk kite sume...........

No comments:

Post a Comment